Sunday 24 March 2013

Minat !

Assalamualaikum :)


Apa khabar semua :) Nampak tak gambar di atas ni? Entry aku kali ni nak cerita tentang minat :) Apa yang kalian(bahasa baku) minat? Kalau cerita pasal minat macam-macam kita minat kan? I am right? :) Kalau aku? Aku paling suka Kartun ! :D Banyak karakter kartun yang aku minat tapi yang paling aku minat ialah? Check this out !

Iron man

Haha. Ni karakter kartun yang aku suka :) Sebab apa aku minat iron man? Sebab baju perisai dia membuat aku terpegun ! :D Aku teringin nak 'Suit' macam tu :) tapi benda tu wujud ke? =. .=' Bagi aku minat ni macam hobi jugak :) kalau tanya hobi aku? Aku suka melancong tapi tak pernah rasa pergi melancong :( Never mind ! Just forget it ! Next, kalau kita nak minat sesuatu pastikan apa yang kita minat tu bermanfaat kepada kita :) At least masa kita boleh diluangkan untuk minat kita kan? :)


Gunakan masa yang terluang kita dengan benda yang berfaedah :) Lagi-lagi masa cuti sekolah ni? Aku pun tak tahu nak buat apa cuti sekolah ni? Apa yang aku kena buat macam turtle aku cerita dekat blog dia ;) kalau ada rezeki lakukan la apa yang kalian minatkan :) Tak rugi kalau kita gunakan masa kita untuk minat kita ! Trust me okay? :) Sampai sini saja entry aku kali ni? kalau ada umur yang panjang kita berjumpa lagi di lain entry :) Thanks a lot for reading my entry ! Aku akan akhiri entry aku dengan pantun :)


Keluar menaiki kereta pergi ke kedah,
Pergi ke kedah berjumpa dengan Cik Melati,
Gunakan masa lapang dengan aktiviti berfaedah,
Lakukan lah apa yang kita minati !


Take care !
bye-bye :)

No comments:

Post a Comment